Платежі та перекази

Переваги здійснення грошових переказів по системі RIA:
- Перекази здійснюються без відкриття рахунку (при дотриманні норм чинного законодавства України щодо граничних розмірів грошових коштів);
- Одна з найбільш розгалужених систем переказів;
- Перекази здійснюються в режимі on-line (отримувач має змогу отримати свій переказ через 10 хвилин після відправки);
-
Можливість отримання/відправлення переказу в одній із валют:
- Долар США;
- Євро;
- Відсутність витрат для отримувача переказу.
Для відправлення переказу Вам необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт обслуговування RIA;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
- Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
- Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу;
- Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашому екземплярі заяви на відправлення переказу.
Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу
При отриманні переказу Вам необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт обслуговування RIA;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що особу його замінює та повідомити контрольний номер переказу;
- Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
- Підписати заяву на отримання переказу;
- Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування RIA
Операції з відправки/виплати грошових переказів по системі RIA доступні в усіх відділеннях АТ «КРИСТАЛБАНК»
Також Ви маєте можливість отримати грошовий переказ без відвідування банку на платіжну картку КРИСТАЛБАНКу у валюті переказу.
Для отримання коштів необхідно:
- Зареєструватися у зручній системі інтернет-банкінгу My CRYSTALBANK за посиланням;
- У розділі «Замовлення послуг» надіслати до Банку Заяву на отримання переказу («Виплата грошових переказів»);
- Найближчим часом зарахування буде надіслано на платіжну картку замовника.
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи RIA
Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи RIA.
Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.
У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник звертається до міжнародної платіжної системи RIA для вирішення претензії клієнта.
Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.
Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника
Більш детальну інформацію щодо виплати та відправки грошових переказів Ви можете отримати у найближчому до Вас відділенні АТ «КРИСТАЛБАНК».